Everything about ماگ حرارتی

Wiki Article

لیوان ماگ حرارتی یا ماگ جادویی در انواع بسیار متنوعی تولید میشود که طرح‌های جذابی دارند و برای خوردن هر نوع نوشیدنی مورد استفاده قرار میگیرند، برخی از مدل‌های رایج ماگ جادویی عبارت است از:

لیوان حرارتی سفارشی به دلیل تغییر حالت رنگی که سطح آن نسبت به گرما نشان می دهد طرفداران زیادی را دارد ، خاصیت جادویی آن که همراه با محو و نمایان شدن تصویر با تغییر دما است خیلی ها را در ابتدا غافلگیر می کند !

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا گزارش ۳۰۵,۷۵۰ بروزشده در ۱۲ دقیقه‌ پیش مشاهده پیشنهاد بروزشده در ۱۲ دقیقه‌ پیش

تنها تفاوت در خرید ماگ حرارتی با انواع دیگر به پوشش تیره رنگ روی آن ارتباط دارد که به هنگام گرما و زمانی که یک نوشیدنی داغ مانند چای یا قهوه روی آن ریخته شود محو شده و تصویر چاپی زیر آن مشخص می گردد.

شما می توانید انواع لیوان های سرامیکی را از فروشگاه اینترنتی انگاره با طرح های متنوع تهیه کنید.

عکس شما در یک طرف لیوان چاپ می گردد. چنانچه تمایل دارید که عکس شما در دو طرف لیوان چاپ گردد. لطفا گزینه دو طرف چاپ را فعال نمایید

به دلیل این خاصیت جالب ماگ حرارتی به آن ماگ جادویی یا لیوان جادویی نیز می‌گویند و اغلب به عنوان یک هدیه شگفت‌انگیز مورد ماگ حرارتی استفاده قرار می‌گیرد.

روش های مختلف موجود در صنعت چاپ هر یک دارای کاربرد ها […]

اگر در محل کار یا منزل نیازمند ماگ بودید، بهتر است از جنس استیل و یا سرامیک استفاده کنید. دسته دار بودن یا بدون دسته:

کلمه عبور را فراموش کرده‌اید؟ ایجاد رمز جدید ✓ مرا بخاطر بسپار ◊ ایمیل یا شماره تلفن همراه را وارد کنید.

قابلیت‌های ماگ حرارتی و غافل‌گیر‌کننده بودنش، اون رو به یه کادویی عالی تبدیلش می‌کنه. مخصوصاً که خیلی راحت میشه هر طرحی رو بهش اضافه کرد و طرف مقابل‌تون تا دیدن منظره رویاییش فقط یه چای فاصله داره. این قابلیت کم‌کم از روابط دوستانه و شخصی فراتر هم رفته و به سازمان‌ها و ادارت هم رسیده.

اکلیلی: درخشان، جذاب، مناسب هدیه، قیمت بالاتر، شکننده تر

قاشق نیز از وسایل جانبی است که باید هنگام خرید در نظر داشت، اگر تمایل به هم زدن نوشیدنی خود را داشته باشید خرید طرح‌‌هایی که همراه با قاشق هستند برایتان کاربردی‌‌تر است چرا که ممکن است هم زدن آن با هر نوع قاشقی میسر نباشد.

چاپ حضوری: می توانید به فروشگاه های چاپ و تبلیغات مراجعه کنید

Report this wiki page